Dewaluacja badań mediowych na rynku pełnym pieniędzy
Czwartek, 21.X., godz. 10.45, sesja PLENARNA
Na rynku mediów wartym miliardy złotych, wartość badań mediowych i zaufanie do nich są podważane. Z czego to wynika? Kto dziś ma klucz do naprawy tej sytuacji i czy wzrost zaufania do waluty badawczej jest możliwy? Opowiem na przykładach o trudnościach, z jakimi borykają się marketerzy, którzy decydują o ogromnych inwestycjach w komunikację w mediach. Opowiem też jak modelowo powinno to wyglądać, tak aby to szeroki rynek mógł sprawować kontrolę nad cenną walutą.

Rafał Szysz
STARS
założyciel STARS, największej firmy doradztwa i audytu mediowego w regionie CEE; były członek Komitetu Wykonawczego Światowej Federacji Reklamodawców (WFA); na rynku mediów od 22 lat. Doradza największym reklamodawcom w Polsce i w Europie.