#marketing #marka #digital #efektywność #ROI #bigdata

Czy efektywność zabija marki?

marka Sesja V: Marka, Piątek, godz. 11.10, sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Digital marketing który pozwala na bieżąco monitorować efekty działań i podejmować natychmiastowe modyfikacje strategii zaczyna prowadzić nas w ślepą uliczkę. Zmiana patrzenia na ROI z długoterminowych działań budujących markę na krótkoterminowe cele, które stają podstawą biznesowych decyzji na negatywny wpływ na markę i jej zyskowność. Popularne hasło „digital first” niesie coraz częściej zagrożenie w postaci „brand second”.


Gasiarowski BartoszBartosz
Gąsiorowski

Strategy Director
oS3

Pierwsze kroki zawodowe stawiał w Antyradiu, a z branżą reklamową związał się w 2007 roku, gdy rozpoczął pracę w Mediacom Warszawa. W latach 2012 – 2016 związany był z Grupą Żywiec. Od 2016 roku, jako Kierownik Marki Żywiec (brand manager), pracował m.in. nad nową platformą komunikacyjną marki o nazwie „Chce się Ż” i przy festiwalu Męskie Granie. Nieco wcześniej, jako Digital Manager, odpowiadał za komunikację wszystkich marek Grupy Żywiec w digitalu, zarówno od strony strategiczno-kreatywnej, jak i mediowej. Przed przyjściem do oS3 piastował stanowisko Strategy Directora w agencji Syzygy Warsaw. Projekty, w których brał udział zdobyły m.in. Effie, KTR, Innovations Awards i Mixx Awards Europe.

Comments powered by CComment