#Social media, #wizerunek marki, #atrybuty marki, #beauty, #media społecznościowe, #internet

Ile „prawdy” o marce w internecie?

spoleczenstwo Sesja VI: Marka, Piątek, godz. 10.10, Sale A+B+C

Najważniejsza myśl prezentacji:

Opinie o marce w internecie (treści w mediach społecznościowych) są z reguły mocno rozbieżne z percepcją marki wśród ogółu konsumentów. Prezentacja tego, w jakich wymiarach analiza social media dobrze tłumaczy, co konsumenci sądzą o marce, a gdzie zawodzi. Analiza social media nie może być jedynym źródłem informacji dla zarządzania wizerunkiem marki.


Osinski BartoszBartek
Osiński

Data Manager
IQS

Badacz rynku, praktyk UX, ekspert internetowy. 20 lat doświadczeń w badaniach marketingowych i business intelligence. Kilka ostatnich lat zajmuje się tworzeniem połączeń między światem badań a internetem w obszarze social media, programmatic, integracji i modelowaniu danych z obu tych światów. Pracował w Pentorze, Inteligo, GfK, a obecnie w Grupie IQS jako Data Manager.

Ptak PaulinaPaulina
Ptak

Business Unit Manager
IQS

Ponad 10 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, głównie ilościowych. Specjalizuje się w projektowaniu i koordynowaniu zaawansowanych projektów badawczych oraz opracowywaniu nowych narzędzi. Posiada doświadczenie w realizacji projektów dla branży usługowej, telekomunikacyjnej, energetycznej oraz FMCG.

Comments powered by CComment