#design research #service design #bankowość #innowacja

Małe badanie, które rozpoczęło dużą zmianę w banku.

wewnatrz Sesja V: Do wewnątrz organizacji, Piątek, godz. 10.40, Sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Design research to nie tylko podejście badawcze, ale także sposób na zaangażowanie różnych interesariuszy wielkiej organizacji wokół wspólnego celu i stworzenie oferty, jakiego wcześniej nie było na rynku.


Serafinski BartlomiejBartłomiej
Serafiński

UCEO
Touchideas

Bartłomiej Serafiński jest doświadczonym strategiem marketingowym i ekspertem w zakresie projektowania innowacji. Od 20 lat wspiera polskie i międzynarodowe firmy w budowaniu marek oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów i usług. Jest ekspertem w zakresie metody Design Thinking. Od 2009 roku prowadzi Touchideas, pierwszą w Polsce firmę nagrodzoną złotymi Effie, nagrodami Red Dot Design Award, Dobry Wzór, złotym KTR oraz Innovation Awards.

Wenslaw AnnaAnna
Wensław

Manager Zespołu strategii marki i badań marketingowych
Santander Bank Polska

Moje doświadczenie zawodowe obejmuje marketing, komunikację, strategię i badania marketingowe. Od 7 lat w Santander Bank Polska (wcześniej w Banku Zachodnim WBK). Odpowiadam za projekty badawcze dotyczące kondycji marki i komunikacji, tworzenia kampanii konsumenckich, rozwoju produktów i usług, trendów i insightów konsumenckich, projektowania doświadczenia klienta. Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.

Biedzinski MaciejMaciej
Biedziński

strategia, insight kulturowy
Touchideas

Kulturoznawca, semiotyk i strateg z 10-letnim doświadczeniem zdobywanym w Ogilvy & Mather, Semiotic Solutions i Touchideas. Zajmuje się szukaniem insightów kulturowych, określaniem kulturowych obszarów rozwoju marek, tworzeniem konceptów strategicznych oraz inspirowaniem innowacji.

Comments powered by CComment