#Machine Learning. #Metody statystyczne. #Metodologia. #Ilościowe badania mediów.

Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów.

spoleczenstwo Sesja VII: Analizy, Piątek, godz. 11.10, Congres Hall

Najważniejsza myśl prezentacji:

Machine Learning może być użyty na każdym etapie procesu przygotowania informacji: realizacji badania, kontroli jakości realizacji badania, łączenia i modelowania danych z wielu zbiorów (dane pierwotne i wtórne) oraz tworzenia końcowego modelu wyników. Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji. Machine Learning zmienia również gruntownie firmę, która go stosuje.


Izdebski Waldemar Waldemar
Izdebski

Prezes
Polskie Badania Czytelnictwa

Od 2013 r. prezes Polskich Badań Czytelnictwa. Wcześniej zajmował się badaniami marketingowymi, planowaniem i realizacją kampanii reklamowych oraz analizą mediów. Interesuje się efektami działań marketingowych oraz starożytną Grecją.

Klimowski BartlomiejBartłomiej
Klimowski

Analityk
Polskie Badania Czytelnictwa

Analityk w Polskich Badaniach Czytelnictwa. Uczy się na Fizyce Politechniki Warszawskiej. Zainteresowania: fizyka układów złożonych, uczenie maszynowe..

Comments powered by CComment