Piąte P

wewnatrz Sesja VI: Marka, Piątek, godz. 10.40, Sale A+B+C

Najważniejsza myśl prezentacji:

W czasach kryzysu zaufania do instytucji, brandów,rządów i zalewu fejków, marki coraz częściej sięgają po piąte, oprócz czterech klasycznych ''p". P for people. To jedna z sześciu możliwych strategii budowania wiarygodności i jakości w oczach konsumentów, tak zwane reverse image, obok m.in. transpozycji semiotycznej, boostera produktowego, podreślania source of origin (opowiem krótko o wszystkich sześciu).

Ludzie, o których opowiadają marki, którzy budują i zasilają zaufanie do nich, to zarówno sami konsumenci i ich prawdziwe historie (Tesco Food Love Stories, Nike Londoner, Tyskie Przejdźmy na Ty, Allegro Czego Szukasz) lub dostawcy czy pracownicy (Lidl) i oczywiście influencerzy.

Wystąpienie będzie analizą case'ów (cudzych i własnych - te ostatnie z elementem "jak to zrobić") i wyników badań (na ile w danym przypadku dodano jakiś element "ludzki" np. pokazano dłonie na zdjęciach jedzenia na Instagramie albo zaczęto operować imionami pracowników w mailingach) wpływu piątego P na postrzeganie marki na kluczowych wymiarach.

 

 


romaniuk Agata
Romaniuk


Blink

Zajmuje się rozwojem metodologii behavioral change: w pracy akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim i w praktyce biznesowej. Pracuje z klientami z kategorii: ubezpieczeń, telekomunikacji, napojów, finansów a także z instytucjami publicznymi i NGOsami. Poprzednio związana była z The Behavioral Architects w Sydney, gdzie zdobywała doświadczenia w stosowaniu behavioral change dla następujących klientów: Optus, Sydney Water, Energy Australia, AMP, Melbourne Metro Transit, Commonwealth Bank.

Comments powered by CComment