#employerbranding #markakliencka #markapracodawcy #EBdlasektoraB2C #EBwkanalekonsumenckim #dwiemarkijednafirma

Po co HRowcom marka konsumencka? Rola współpracy HRowców i marketerów w sektorze B2C - na bazie wyników badania Premium Employer Brand.

spoleczenstwo Sesja V: Do wewnątrz organizacji, Piątek, godz. 11.10, sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Efektywność działań z marką kliencką i marką pracodawcy należy monitorować według tego samego modelu, w ścisłej współpracy między marketerami a HRowcami w organizacji. Wspólna strategia EB i marketingowa to najbardziej efektywne rozwiązanie zapewniające lojalizację obecnych pracowników i przyciągnięcie nowych dzięki silnej marce klienckiej.


Makowska Kinga Kinga
Makowska

Creative Strategist
Employer Branding Institute

Strateg w Employer Branding Institute. HRowiec i trener z miłości do ludzi, marketer – z miłości do kreatywnych idei. W pracy zajmuje się tym, co lubi najbardziej: tworzeniem wizji i pomysłów odpowiadających na potrzeby wynikające ze szczegółowej analizy i badania rynku. W swojej pracy wykorzystuje podejście syntetyczne do marki klienckiej i marki pracodawcy, edukując rynek na temat ich wzajemnego wpływu. Optymalizuje procesy w organizacjach, tworzy modele transformacyjne i zarządza innowacjami opartymi o dane rynkowe i modele badawcze.

Zych Barbara Barbara
Zych

CEO
Employer Branding Institute

Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców w Polsce; Autorka narzędzi z obszaru analityki talentów (ebnavi.com) i angażowania pracowników w procesy biznesowe (pepperto.com). Wykładowca akademicki, autorka książek z obszaru HR. Na co dzień przekonuje Polaków do tego, że można być szczęśliwym w pracy w ramach akcji pracujebolubie.pl. Ewangelista People Analytics, łączący badania z obszaru Employer Branding z danymi definiującymi core business dla największych pracodawców w Polsce, w tym – strategią marki klienckiej (premiumemployerbrand.com).

Comments powered by CComment