#e-commerce, #modelowanie, #ścieżki dotarcia, #big-data

Powrót do przeszłości użytkowników e-commerce, czyli jak modelować zachowania zakupowe w oparciu o naprawdę długą historię browsowania po internecie.

spoleczenstwo Sesja III: Shopper, Czwartek, godz. 12.40, Congres Hall

Najważniejsza myśl prezentacji:

Obecnie w e-commerce modeluje się albo tylko kilka kroków wstecz albo urywane dane z poszarpanej ścieżki dotarcia. Pokażę, jak behawioralne dane user-centric pozwalają modelować ścieżki dotarcia uwzględniając nawet do 30 dni wstecz uwzględniając przy tym nie tylko to, czego ludzie szukają, ale treści, jakie czytają i tematy/media, jakimi się interesują.


Hupa Albert Albert
Hupa

Prezes
IRCenter

dr Albert Hupa, prezes IRCenter, socjolog, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz digitalowych i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

Comments powered by CComment