#wykluczanie mężczyzn, #młodzi mężczyźni, #zaangażowanie społeczne, #aktywizacja, #wolontariat, #stereotypy, #strategia dla kultury,

Seksmisja, czyli jak na planetę kobiet ściągnąć młodych facetów?

wewnatrz Sesja I: Społeczeństwo, Piątek, godz. 14.20, Sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Przyczyna niewielkiego zaangażowania młodych mężczyzn w wolontariat (szczególnie instytucji kulturalnych, społecznych i edukacyjnych) nie leży tylko w mężczyznach. Można zmienić nastawienie mężczyzn, jednak trzeba to robić świadomie czerpiąc z wiedzy, którą można uzyskać z badań.


Zajac Malgorzata Małgorzata
Zając

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Małgorzata Zając pracuje w dziale marketingu w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiada za współpracę z agencjami przy projektach badawczych wspierających podejmowanie decyzji w instytucji. Współpracuje też z innymi instytucjami kultury przy projektach badawczych czy Audience Development. Wcześniej przez 11 lat pracowała jak Communications Manager w Ipsos.

Dominiak Roza Róża
Dominiak

Client Manager
Kantar Millward Brown

Studiowała Nauki Polityczne na UW, w Kantar Millward Brown od 2009 roku, wcześniej związana z branżą PR. Ma doświadczenie w koordynacji, realizacji i pogłębionej analizie badań jakościowych. Specjalizuje się w badaniach on-line, zrealizowała ponad 50 projektów na platformie IDEABLOG. Poza badaniami komercyjnymi, realizuje również jakościowe i ilościowe projekty społeczne i polityczne.

Comments powered by CComment