#Wiedza, #gromadzenie wiedzy, #testy, #podejmowanie decyzji

Test pomarańczy

spoleczenstwo Sesja VIII: Dane w służbie biznesu, Piątek, godz. 12.40, Sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

W świecie ciągłej zmiany podejmowanie decyzji w marketingu jest coraz trudniejsze. W Facebooku istnieje zespół, który wspiera reklamodawców w zdobywaniu i gromadzeniu wiedzy, która wspiera ich późniejsze decyzje. Podczas preentacji przedstawimy ten proces oraz opiszemy jego przebieg na przykładzie współpracy z Philipsem.


Matwiejczyk GabrielGabriel
Matwiejczyk

Measurement Lead
Facebook

Gabriel Matwiejczyk - 13 lat temu zaczynał przygodę z badaniami online w firmie Gemius, gdzie kierował zespołami badawczymi oraz rozwijał ofertę konsultingowa firmy. Obecnie Measurement Lead na region CEE w Facebooku, wcześniej w Nielsen Audience Measurement dbał o rozwój badania Digital Ad Ratings w Polsce. Pracował także w nk.pl, jest wykładowcą akademickim i prelegentem na wielu branżowych kongresach i konferencjach. Z wykształcenia - psycholog, z zamiłowania – biegacz.

Kuchta TadeuszTadeusz
Kuchta

Digital Marketing Manger
Philips

Tadeusz Kuchta – digital marketer z siedmioletnim doświadczeniem. Obecnie lider wewnętrznej agencji digital Philips CEE, tworzącej kompleksowe kampanie adresujące ścieżkę decyzyjną konsumenta na wskroś całego portfolio firmy.

Comments powered by CComment