#knowledge #sharing #wiedza #skuteczna #knowledge experience #ROI z wiedzy

Wiedza bezużyteczna, czyli produkt, którego sami nie potrafimy sobie sprzedać

wewnatrz Sesja VI: Do wewnątrz organizacji, Piątek, godz. 10.10, sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Mamy coraz więcej danych, szkolimy ludzi jak przekuwać je w wiedzę, a w praktyce z góry odrzucamy niektóre źródła, do innych mamy utrudniony dostęp, zbytnio polegamy na doświadczeniu, albo męczy nas user experience. Agencje mediowe są mistrzami w efektywnej komunikacji, ale nie stosują własnej ekspertyzy do zniesienia barier w komunikacji i wykorzystaniu wiedzy. Dlatego zbadam przepływy wiedzy w organizacji, zdiagnozuję bariery transformacji danych w wiedzę i pokażę jak usprawniło to proces strategiczny.


Brennek BartoszBartosz
Brennek

Senior Strategy Consultant
Zenith

W branży reklamowej od 6 lat. Pracował zarówno po stronie agencji mediowych, jak i kreatywnych. Aktualnie w Zenith odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji komunikacyjnych oraz strategii mediowych dla kluczowych klientów agencji. Prelegent Internet Beta 2017. Zainteresowany krytyczną analizą trendów konsumenckich i technologicznych oraz etycznymi konsekwencjami rozwoju technologii w branży reklamowej. Prywatnie dumny właściciel psa Borysa.

Comments powered by CComment